söndag 22 februari 2009

Lite solsken i det inte fullt perfekta vädret

Äntligen får jag måla naglarna igen, nu ska jag inte jobba på över 2 veckor!
Planerna inför lovet har ändrats, det blir hemavan istället för klövsjö eftersom att Joakim har slitit av ett ledband i armen. Jag är jätte taggad, snowboard, kvällsbus, läskeblack och det perfekta sällskapet kommer att göra veckan helbra!
Min plan är att lära mig hoppa med min nya snowboard, iiiiih! Nu ska jag sluta vara fega lilla vickan och faktiskt kämpa. Jag har en ny skidjacka också, DEN ÄR UNDERBAR!!!

Idag jobbade jag, hade ett väldigt intressant samtal med en jobbarkompis. Han fick mig på bra humör igen vilket har gjort att min inställning till hela livet har ändrats.
Jag känner mig så jävla glad, tack för alla gånger som det har gått dåligt för fy fan vad jag har lärt mig mycket. Fy fan vad allt har varit värt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar