måndag 16 februari 2009

För tillfället känns det som att jag inte har andats på evigheter.
Jag känner mig slutkörd, jag har inte tid att ta det lugnt.
Vill kasta en glasskål ifrån en hög höjd och se på hur den krossas, klättra upp i ett träd och njuta av solen, dansa tills jag faller ihop av trötthet, sjunga mig själv till sömns.
Ja det och så mycket mer, men jag kan inte ta det lugnt när jag vet att det finns ett dussin läxor och arbeten som jag måste göra klart. Ändå så skjuter jag upp dom.
Nu blev jag sugen på en promenad i solen, men det är mörkt ute.
Skaffa lite ny insperation, få lite nya intryck.
Jag längtar till Klövsjö, det ska bli skönt att åka bort en stund.

På naturkunskapen idag så lärde jag mig förövrigt att hjärnan inte vuxit klart förens vi är 20 år.
Det är tydligen pannloben som inte växt klart, det betyder att vi bl.a inte har lärt oss att planera ordentligt. Så nu skyller jag på det, jag är dålig på att planera för att min pannlob inte har växt klart. Thats IT!!!

Fyfan.., inte en chans att jag pluggar mer ikväll, dags för en power -nap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar