lördag 28 februari 2009



Idag ska jag och Amandagirl ta en promenad genom stans alla gator och torg i tappra försök att hitta lite nytt inför Hemavan. Hur ska det gå när man känner sig som helium? ja det är den stora frågan. Nu sitter jag här framför datorn och dricker te, min buss går om cirka en timma! Borde skynda mig lite så jag inte missar den men jag känner inte stress längre. Jag är för lycklig!! Jag taggar hemavan imorgon kl 06.00, jag taggar att packa , jag taggar snowboard.. men framförallt så taggar jag de tre magiska B orden.

Ikväll blir det lite Joakim och att försöka göra någon manad att köra mig till bussen imorgon 05.30. Jag har bara min farfar och min käre broder som finns tillgängliga. Det blir nog inte det enklaste dethär även om jag vet att farfar inte kan säga nej. Men farmor kan ju få sådana utbrott med sin alzheimers, dethär känns inte riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar